CALENDARIS ON LINE

30.5.10

M'o better blauets!!



Avui a Sant Feliu m'ha vingut al cap una pel.lícula de fa anys (molts) protagonitzada per un jovenet Denzel Washington. Ell era un trompetista de jazz, entregat a la seva passió, que tenia com a lema "quant més, millor" (M'o better).
I abaix a la pista, la passió pel més, i més, i més, dels blauets ens ha fet oblidar la matinada de diumenge, la calor al pavelló, i fins i tot hem tingut "palmeros" que han donat més emoció als tirs lliures.
I ara, que només queda la cloenda, miro cap al setembre passat, i torno a pensar "m'o better".
Felicitats per el "temporadón"...
i gaudiu del vídeo del m'o better, el de veritat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest blog és visitat per menors. Els teus comentaris són benvinguts, però t'agraïrem que siguin polits i educats.
Moltes gràcies